چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
 
  ابراهیمی سرپرست تیم مینی بسکتبال دختران گیلان  :
     کار سخت و ستودنی شیر دختران گیلان
و صعود به جمع چهار تیم مینی بسکتبال منطقه یک کشور در سنندج
   
 ابراهیمی سرپرست تیم مینی بسکتبال دختران گیلان :
کار سخت و ستودنی دختران گیلان مقابل کرمانشاه ، قزوین
و صعود به جمع ۴ تیم مینی بسکتبال منطقه یک کشور در سنندج
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال در رده های سنی کشور امسال هم با بانوان آغاز شد و تیم مینی بسکتبال دختران گیلان به عنوان اولین تیم به این رقابتها اعزام شد .
خانم فلاح ابراهیمی قائم مقام هیئت بسکتبال گیلان به عنوان سرپرست تیم گیلان را با حضور 12 بازیکن :
و با هدایت خانمها گلمیرزاده و دباشی همراهی کرده است .
رقابتهای مینی بسکتبال دختران منطقه یک کشور با حضور 8 تیم در کردستان و شهر سنندج آغاز شد .
رقابتهای مینی بسکتبال دختران منطقه یک کشور با حضور 8 تیم در کردستان و شهر سنندج آغاز شد  و گیلان با تیمهای کردستان میزبان ، کرمانشاه و قزوین هم گروه شد .
در دیگر گروه هم آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، زنجان و همدان هم گروه هستند .

 

🏀 دختران شایسته گیلان در اولین گام به مصاف کردستان میزبان رفتند .

 

دختران شایسته گیلانی که تا کوارتر سوم مقابل میزبان سنندج برتری محسوسی داشتند در کوارتر چهارم بازی را در عین شایستگی واگذار کردند .
 
🔹 خانم ابراهیمی سرپرست تیم اعزامی ضمن خداقوت و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان تیم ابراز افزود : شرایط مطلوبی داشتیم و در گروه ۴ تیمه ما در اولین دیدار با میزبان مواجه شدیم که با صحبتهای کادر فنی با بازیکنان شرایط روحی برای این دیدار محیا شد ، اما مستاسفانه نتیجه در کوارتر پایانی واگذار شد .
وی افزود:با توجه به تلاش کادر فنی و بازیکنان امیدواریم در بازیهای بعد شاهد عملکرد بهتری باشیم .
دومین دیدار دختران مینی بسکتبال گیلان مقابل قزوین بود .
 ابراهیمی سرپرست تیم مینی بسکتبال دختران گیلان : برتری قاطع دختران گیلان مقابل قزوین ، نمایش قدرت ، تلاش و تعصب گیلانی بود .
🏀دومین روز رقابتهای مینی بسکتبال دختران منطقه یک کشور در سنندج پیگیری شد و دختران شایسته مینی بسکتبال گیلان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه ۶۶ بر ۲۲ به برتری دست یافت .
🔹 ابراهیمی سرپرست مینی بسکتبال گیلان پس از دیدار مقابل قزوین ، ضمن ابراز خرسندی از این پیروزی گفت : تلاش مربیان ارزشمند گیلان خانمها گلمیرزاده و دباشی و همکاری و تلاش بازیکنان در زمین موجب این پیروزی شد .
🔹 قائم مقام هیئت بسکتبال استان گیلان به بازی روز گذشته اشاره کرد و گفت : بدون شک حق تیم ما شکست نبود و در هرصورت کادر فنی و بازیکنان هم قسم شدند و با فراموش کردن نتیجه بازی گذشته یک پیروزی ارزشمند رقم زدند .
🔹سرپرست تیم گیلان یادآور شد : گیلان فردا به مصاف کرمانشاه قدرتمند خواهد رفت .
🔹کادرفنی ضمن بررسی بازی کرمانشاه نشستی را برگزار خواهند کرد تا از این بازی هم با موفقیت گذر کنند .
 
سومین دیدار در دور گروهی و مقدماتی مقابل تیم قدرتمند کرمانشاه
 ابراهیمی سرپرست مینی بسکتبال دختران گیلان : کار سخت و ستودنی دختران گیلان مقابل کرمانشاه و صعود به جمع ۴ تیم مینی بسکتبال منطقه یک کشور در سنندج 
🏀سومین دیدار دختران شایسته گیلان مقابل تیم پرقدرت کرمانشاه بود . 
دختران شایسته گیلان که از ابتدای کوارتر اول بازی را جدی گرفته بودند و با اجرای تکنیکهای مربیان خود اجازه برتری به حریف خود ندادند تا در نهایت این دیدار با برتری ۷۵ بر ۵۲  گیلان به پایان رسید .
ابراهیمی سرپرست مینی بسکتبال گیلان  ضمن تقدیر از بازیکنان و کادر فنی تیم افزود : ۱۲ بازیکن ، دو مربی پرتلاش با حمایت و دعای میلیونها گیلانی کار بزرگی را رقم زدند .
وی افزود : همچنان معتقدم شکست روز اول حق ما نبود ، اما ما را در ادامه راه مصمم تر ساخت .
قائم مقام هیئت بسکتبال استان گیلان به کیفیت بالای بازیکنان گیلان اشاره کرد و گفت : در روز دوم مسابقات ، زمزمه صعود کردستان و کرمانشاه شنیده می شود اما بازیکنان گیلان ، شیر دختر گیلان معادلات را برهم زدند .



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna